perjantai 30. heinäkuuta 2010

Kesästä nauttien



Kesästä on nautittu (ja otettu myös rennosti, kuten kuva todistaa) ja kesään kuuluu usein myös monenlaiset menot. Olen ollut muutamissa näyttelyissä ja tänään olisi lähtö Helsinkiin, jossa olen näytillä taas parina päivänä. Olen ilmeisesti kasvanut sitten viime kirjoituksen, ainakin palvelusneitoni niin päivittelee. Noh, enhän minä tietysti mitenkään kovin pieni enää ole (painoa on yhtä paljon kuin veteraani-ikäisillä asuintovereillani), mutta kuulemma silti vielä kersan näköinen (miten mokoma ihminen tohtiikin puhua MINUSTA tuollaiseen sävyyn??). BIS-voittoja tarvittaisiin kuulemma enää yksi, jotta saisin Junior Winner -tittelin (mitä minä moisella tittelillä teen?) ja saa nähdä tuleeko voittoa tänä viikonloppuna. Vielä ehdin muutamissa näyttelyissä käydä ennen kuin täytän 10 kuukautta, saa nähdä miten käy.

Kehräysterveisin,
Lumo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti